2018 - 20162015 - 20132012 - 20102009 - 20072006 - 2004

201125 article - 175.778 character

08 Dec 2011 - Nneka - Bécs
Félhétvégi turném és az évem megpecsételése volt az a csütörtök este, amit Bécsben tölthettem. A kaland szerdán indult: szinte az iskolapadból ugrottam be a buszba, épphogy eldobtam a tollat és adtam be a papírt a zéhá után, hogy a Mighty Fishers-zel az osztrák fővárosba utazhassak. Mivel nem a koncert tárgyalása ezen írás célja, így azon kívül, hogy ismét egy újabb városban debütálhattunk fergetegeset (és a sorozat nem ért véget!), nem is fecsérelem tovább erre a betűket. Talán még annyi, hogy Clemensnek ezer hála a szállásért, amit egyedül nekem foglalt, és hogy nem kellett kicsekkolnom...
Anna Szélinger | 23 Dec 2011
09 Dec 2011 - 5. Reggae Fest - Győr
Elérkezett ismét a téli szezon reggae time-ja. Idén 5. alkalommal rendezték meg Győrben a ska-reggae fesztivált. Mivel tavaly olyan jól éreztük magunkat, sőt valaki már idén harmadszorra ment… szal, nem volt kérdés hogy megyünk-e. Mivel sajna-bajna már a csapat nagy része nem egyetemista, így a szervezés kicsit el lett szúrva. Konkrétan nem volt senkinek ideje kolit foglalni, ami alvás szempontjából kínos kérdés. Sebaj, egyszer élünk alapon péntek du. 17h-kor bepakoltunk a kocsiba és neki vágtunk a túrának. Necces volt a lejutás, mivel az útvonaltervező 1,5 órát írt… s mi...
Máté Farkas-Kontra | 14 Dec 2011
24 Oct 2011 - Texas In July
Amikor először hallottam, hogy a Nuclear Blast kiadóval büszkélkedő pennsylvaniai Texas in july az őszi turnéjuk keretein belül Magyarországot ismét belekarcolja a dátumai közé, akkor  már tudtam, hogy ez kihagyhatatlan mulatság lesz. Először  Győr volt országunk állomásának megjelölve de mivel mostanában volt oda szervezve USA-ból a hardcore nagyágyúnak számító First Blood is, így gondoltam azt a kis utazást is megéri a szimfónia,  még ha a hangosítás biztos nem is tépi le majd a fejem. Már szervezés alatt volt a Győrbe utazás, amikor valamilyen oknál fogva az Under the music...
István Fazekas | 27 Oct 2011
festival: FM4 Frequency - 2011
Tavalyi St. pölteni kalandozásból kiindulva idén is próbáltuk úgy időzíteni a programot, hogy ne maradjunk le a Frequencyről.  Pedig ezzel egy időben van a német Summer Breeze, ami bár totál fekete metálban úszik, nekem mégis csábítóbb. Végül a közelebbi megoldást választottuk. Már nulladik nap kiugrottunk körülnézni apukám kocsijával (a fiat autónk előző hétvégén Brutal Assaultról hazafele lerobbant, szerelőnél). Szegény WV Polo megérezte a bécsi dombokat. Odaérkezéskor könnyed beköltözés nap, sehol egy koncert. Ezért mi se kapkodtuk a bemenetelt, hajnal 2 fele le is léptünk aludni...
András Barth | 21 Sep 2011
festival: FeZen - 2011
Új helyszín, újra füves focipálya! Mert hát ilyenen van az igazi fesztiválhangulat. A születésnapot méltón megünneplő nagy külföldi húzónevekkel, és igen jó jegyárakkal. Első nap: megérkeztünk, fizetős a parkoló mint tavaly, nehezebb volt megtalálni, és nagyon sokan álltak kint az út szélén, ami ingyenes volt – hogy szabályos-e azt nem hiszem - nehéz volt tőlük közlekedni. Láttuk, hogy sokan leszünk, a kempinges bejáratnál hosszú sor kígyózott, a többi bejáratnál nagyon gyorsan be lehetett jutni, a biztonságiak is nagyon készségesek voltak. Mire megérkeztünk, az Ossián már játszott a...
Kornél Németh | 08 Sep 2011
festival: Sziget - 2011
Szinte az utolsó pillanatig bizonytalan volt az idei „szigetelés”, de végül egy mentőangyal megoldotta a fennálló problémáimat, így végül mégis eljutottam a hajógyárira. A három társam közül kettő egy kicsit megrogyva érkezett hozzám, ami az előző nap sikerességét bizonyította, de péntekre nem sok jóval kecsegtetett. Rövid lélekemelést követően irány a Sziget, amit 14 óra után nem sokkal értünk el. Talán a korai érkezésnek köszönhetően simán és gyorsan bejutottunk a biztonsági szakaszon, ahol csak alibiből ellenőriztek minket. Fogtuk is a fejünket, hogy miért nem hoztunk egy kis...
Péter Török | 25 Aug 2011
festival: Brutal Assault - 2011
Nem volt kétséges, ez a hét a cseheknél fog telni.  Leginkább a Brutal Assault adta az okot, de a cseh sörök csábításának is szívesen enged az ember. Kellemest a jóval, irány Jaromer városka, pontosabban a Josefov erőd. Kihagyhatatlan! Volt olyan szerencsénk, hogy idén nem Magyarországról kellett kiutaznunk, hanem az előző héten zajló német Wacken fesztiválról hazafele beugrottunk. A két fesztivál közt nyugisan kalandoztunk észak germániában, végül kedd este megpihentünk Prágától északra Roudnice nad Labem nevű kisvárosban (csak 160 km-re Jaromertől), ahol szállás végett, hirtelen...
András Barth | 24 Aug 2011
festival: Wacken - 2011
Évek óta játszottam a gondolattal, hiszen Európa legnagyobb metálfesztiváljáról van szó. Zeneileg nekem túl ősmetál vonalon mozog, de maga a történet mindig is izgatta a fantáziámat. Most, hogy minden összejött, Tityvel nekivágtunk. De ha már fesztivál, legyen kövér, azaz hazafele ugorjunk be a cseh Brutal Assaultra is, ezzel 14 naposra nyújtva a kalandozást. A kb. 1300 km-es távolságot ismét kocsival terveztük áthidalni, ezért időben el kell indulni. Kiútra találtunk útitársat is, így kicsit elviselhetőbb volt a dolgok anyagi vonzata. A fesztivál aug 4-én, csütörtökön kezdődött, de a...
András Barth | 23 Aug 2011
festival: Bánkitó - 2011
Csütörtök, péntek, szombat – három estére tartogatott szórakozási lehetőséget az idei Bánkitó Fesztivál. Pontosabban nemcsak estére, már a déli órákban elkezdődtek az előadások, beszélgetések, filmvetítések. Ezeket váltották a kora esti óráktól kezdődő koncertek. Cikkemmel elsősorban a zenei programokat foglalom össze a teljesség igénye nélkül. Idén változott a színpadok elrendezése – a kempingben található Moszkva tér nevű helyen állt fel a nagyszínpad - a tószínpad lett a kisszínpad, az előtte lévő táncteret sátor fedte: minden bizonnyal a tavalyi esős időjárásból okulva...
Alex Varga | 16 Aug 2011
festival: EFOTT - 2011
Régóta adok esélyt az Efottnak, ha nem esik egybe más fesztivállal. Idén ez még jobban sikerült, egyszerre rendezték meg a tokaji Hegyalja fesztivállal, ezzel remekül kiütve egymást. Nem mondom, hogy egy azon közönséget vonz, de aki alapból szereti a fesztiválokat, szívesen ellátogat mindkét helyre, bár az utóbbi pár év ezt meghazudtolta, nem sok haveromat csábít az egyetemi atomszféra. Lehet meg tudom őket érteni. Maga a történet, miszerint minden évbe más város egyeteme szervezi ezt a pár napot, remek ötlet, még egy ok az utazásra, kishazánk megismerésére. Ellenben itt rányomja bélyegét az...
András Barth | 01 Aug 2011
festival: Campus - 2011
Ismét eljött a Campus fesztivál ideje. Kicsit tartva a rossz időtől, de lankadatlan fesztivál hangulattal érkeztem a debreceni stadion mellé átvenni a karszalagom. A tavalyi évhez képest, ez szokatlanul gyorsan ment. Pár perces sorban állás és Boros Sanyi spontán produkciója után már indulhattunk is a Lovarda felé, hiszen a szerdai 0.-ik nap ott zajlott. Még a villamosról vetettem egy pillantást a főbejáratra, ahol a szerencsétlenebbül járt heti és napijegyesek vártak sorukra. Mivel a jegyhamisítási botrány miatt elkerülhetetlen volt az egyenkénti ellenőrzés, ami igencsak megnehezítette...
Fruzsi Varga | 29 Jul 2011
festival: Rockmaraton - 2011
A történet régre nyúlik vissza, Rockmaraton szép múlttal rendelkezik. Pár éve lelkesebben vettem Pécs felé az irányt emiatt, de az utóbbi években a külföldi extrémebb bulik domináltak, mivel a két téma időben ütötte egymást. Idén is beterveztük a cseh Obscene Extreme grindcorekodást, de sajnos előtte hétvégén a német With Full Forceon elszenvedett sérelmekből a társaság nem lábalt ki, kissé lerobbantunk, ezért Tanerő lefújta az egész kiutazást. Ezzel nem is volt gond, hiszen előfordulnak "csodák", merthogy ritkán hagyunk ki egy fesztivált betegség miatt. Leginkább az volt rémisztő...
András Barth | 28 Jul 2011
festival: Hegyalja - 2011
Két évi kihagyás után úgy döntöttünk, hogy idén a tavalyi „soproni csalódás” után ismét irányba vesszük Tokajt és megnézzük, hogy mit változott a fesztivál. Kezdődött az egész egy szombat esti sörfesztivállal Gyöngyösön a Fő-téren, volt egy-két zenekar, többek között a Mystery Gang, jó hangulat, rock’n roll, meg persze becsempészett dobozos sör. Felkeltünk vasárnap délelőtt, összepakoltunk, beindítottuk az autót és célba vettük Tokaj városát. Idén először úgy gondoltuk, kicsit már korosak vagyunk a sátrazáshoz, ezért még áprilisban lefoglaltunk egy panziót a fesztiváltól kb...
Sebestyén Füzy | 27 Jul 2011
festival: Balaton Sound - 2011
A Balaton, mint kikapcsolódási helyszín magáért beszél. Nyaranta próbálunk ez irányba orientálódni, csak hát nekem a fesztiválok fontosabbak. Ezért ha a két dolog egy időben és helyen találkozik, hiba lenne kihagyni, még ha zeneileg nem is az én világom. Kétségektől átitatva Tityvel egy estére átvonatoztunk Balatonszemesről Zamárdiba, esélyt adva ennek a furcsa mesének. Egész héten tökéletes fesztiválidővel kényeztetett minket az időjárás. Péntek és szombat csodaszépen telt a pécsi Rockmaratonon. Itt kicsit kielégültünk zeneileg, ezért se bántam, hogy az amúgy is pihenésre teremtett...
András Barth | 21 Jul 2011
festival: Volt - 2011
Az idei Volt fesztiválnak ketten vágtunk neki tesómmal, Ritával. Mivel 3 hetes arcüreggyulladásból gyógyulgatott, így úgy döntöttünk, nem sátrazunk, próbálunk szállást keresni. Szerencsénkre a fesztivál előtt két nappal is sikerült egy panziót találnunk, ahol épp előttünk mondták vissza a foglalást. 10 perc séta és a bejáratnál vagy. Ez remek! Az indulás nehézkes volt, korán keltünk és bazi hideg volt, sokáig azon is tanakodtunk melyik lenne jobb, kocsival vagy vonattal, de végül a vasút mellett döntöttünk, nosztalgia és spórolás gyanánt. Az utazás nyugisan és viszonylag gyorsan eltelt, igen...
Tünde Oszlánczi | 19 Jul 2011
festival: With Full Force - 2011
2011 júniusáig én is azok táborát erősítettem, akik magyarországi fesztiválokon edződtek, éltek és hitték azt, hogy jó, amit itthon kapunk. Azonban egy külföldi túra megmutatta, hogy nagyon messze vagyunk még Európától és ezt nem csak egy adott fesztivál zenei felhozatalára értem… Az első impulzust május táján kaptam, amikor a többszöri ajánlás után megtekintettem a With Full Force fesztivál honlapját és az ott feltüntetett nevek alapján nem is lehetett kérdéses: ide el kell menni. Régebben láttam egy-két videót, hallottam, olvastam beszámolókat, de most kézzelfogható közelségbe...
Péter Török | 13 Jul 2011
festival: Summerjam - 2011
Nyolcan indultunk neki a huszonhatodik Summerjam reggae fesztiválnak szerda éjszaka. Négyen a  Dubakuból és négy lelkes tag a masszívból. Két kocsival konvojban indultunk neki, volt, aki vezetési rekordot döntött, volt, aki nem. Az igazat megvallva Münchennél tovább Németországban még nem jártam, számomra így is elrepült az a 15 óra, amit Kölnig utaztunk (de lehet, hogy utazásban már túlságosan is rutinos vagyok a tavalyi csupán kétnapos spanyol túra után). Kora délután érkeztünk sátorhelyet foglalni, illetve azt pont elfelejtettük, így nem nyugdíjaskodhattunk, hanem elfoglaltuk kis...
Anna | 06 Jul 2011
festival: Urban Art Forms - 2011
Csütörtök reggel fogtuk a sátorfánkat és ismét útnak indultunk, ezen a nyáron már harmadik alakalommal. Mostani választásunk elég balszerencsés volt, bár már gyanítottuk nem teljesen a mi világunk ez a fesztivál. Mégis vonzónak tűnt, az utazás és egy két zenekar miatt. (Fat Boy Slim, Pendulum). Ausztria legnagyobb elektronikus fesztiválja Wiener Neustadtban azonban nem nyújtotta a fesztivál élményét nekünk. Ezért nem is fogom nagyon túlbonyolítani a beszámolónkat, fölösleges is lenne, ráadásul egy éjszakát bírtunk és jöttünk is haza. Az időjárás előrejelzés sem tűnt túl biztatónak, mivel...
Tünde Oszlánczi | 28 Jun 2011
21 Jun 2011 - Suicide Silence
Május idusán erős illata volt a júniusnak, elég szépen ellátták fővárosunkat csodaszép koncertekkel. Nem terveztem semmit, főleg, hogy június 20-ig már a 3. fesztivált tudhatom magam mögött, úgy csattanjon, ahogy érezzük. Sajnos ki is hagytam a Bring Me The Horizon akcióját pár napja, a Suicide Silence esetében a hiányzás nem képezheti lehetőségek tárgyát, menni kell. Tavasszal még az All Shall Perish volt kiírva előzenekarnak, de valamiért lemondták az egész turnét. Facebookon ment is a sírás-rívás, hogy jaj ezért vették meg a jegyet,de szar, most mi lesz. Hiába jeleztem mindenkinek, hogy...
András Barth | 28 Jun 2011
festival: Novarock - 2011
Évről évre… szerencsére egy fix célpont a nyáron. Egyszerűen nem tudjuk kihagyni, ami talán nem véletlen. Igaz az egész történet egy búzamezőn játszódik kicsit a senki földjén, 5-6 km-re az első lakott területtől, ezért is érdemes kocsival érkezni. Mostani parkolás végképp jól sikerült, mivel Elvis barátunk is csatlakozott a történethez. Nulladik nap késve, délután negyed 4 fele tudtunk beparkolni, de szerencsére az éveknek köszönhetően céltudatosan nyomultunk előre. Meg is találtuk a majdnem üresen kieső részt, talán azt hitték VIP parkoló, ezért nem állt oda senki. Majd a tavalyi...
András Barth | 23 Jun 2011
festival: Pafe - 2011
Idén 5. alkalommal rendezték meg Várpalotán a Pannónia Fesztivált. Első nap sajnos nem tudtunk menni, viszont péntektől már gőzerővel nyomtuk a rock ’n roll-t. Elmondásokból tudjuk, hogy az első nap legnagyobb fellépője az amerikai Twisted Sisters nagyon nagy koncertet adott. 10-15 embert kérdeztünk meg, és mindenki dicsérte a bandát. Pénteken estefelé értünk oda, a jegypénztáraknál semmi gond nem volt, alig-alig voltak már, akik jegyet akartak vásárolni. A parkolási lehetőség közvetlenül a fesztivál bejáratától induló hatalmas erdős területen simán megoldható. Bár eléggé tele volt, és...
Levente Varga | 15 Jun 2011
festival: Rock Im Park - 2011
Idén nem terveztünk nürnbergi kiruccanást, főleg nem nyár elején, de mivel az utasok maguktól jelentkeztek meg aztán szabadidővel is rendelkeztünk, így hát kapva az alkalmon kisebb mérlegelés után megszervezzük az egészet. Indulást Ceglédről már nulladik nap előtt - június 1-én, szerdán - megkezdtük. 25 liter fehérbor betankolás Budafokon, majd leugrottunk Pápára, szüleimhez. Ezzel is spórolva 220 km utazást a következő napra. Másnap már reggel 7-kor Sopronba vettük fel útitársainkat és irány Németország. Előre megírt, percre pontos útvonaltervemhez képest, (Soprontól 550 km-es táv)...
András Barth | 08 Jun 2011
12 May 2011 - Emmure, Winds Of Plague
Ismét eljött a bécsi kirándulás ideje, már-már elvonási tüneteink voltak Tanárúrral. Szervezzük hát le gyorsan a dolgokat. Szerencsére pont elegendő vállalkozó szellemű ember jelentkezett. Zozó, Gyula és Hegyi. Szerencsére többen is bevállalták a vezetést, majdnem boxolniuk kellett, hiszen a sofőrnek nem kell útiköltséget fizetni. Korai indulást terveztünk de már az elején kommunikációs problémákba ütköztünk Gyulával.:) A lényeg, hogy Tanerőnek el kellett jönnie Ceglédig értünk. De hát ez legyen a legnagyobb probléma, inkább induljunk. A megbeszélt időben, pontban délután 4-kor leparkoltunk a...
András Barth | 14 May 2011
12 Feb 2011 - Bob Marley Emlékest
Egy héttel a Mester hivatalos születésnapja után, ismét elérkezett az idő. A magyar rege masszív idén is megemlékezett egy nagy roots est keretein belül az A38-on, a Ladánybene szervezésében. Sokat gondolkodtam, hogyan kezdjem ezt a beszámolót… talán azzal, hogy imádom a reggaet…a rootsot. S ez az este a roots reggae jegyében telt. Bodnár Tibi nem kis fáradtsággal összeszervezte ezt a nem mindennapi showt. Kezdett az egyre nagyobb babérokra törő Dubaku. A „roots reggae allstars” kiegészült a Budapest Riddim régi vokalistájával, Mammazitával – aki két gyermek...
Máté Farkas-Kontra | 23 Feb 2011
19 Feb 2011 - Bob Marley Emlékest
Több, mint egy évet kellett várnia szeretett Északi Masszívunknak egy igazán ütős roots reggae koncertre. De ha február, akkor Bob Marley. A Mester ugye idén lett volna 66 éves. S a magyar vidéki rege massz egyik legnépesebb tábora a 2011-es évet se hagyhatta szó, tett nélkül. A tavalyi évben a Zagastic-al és a Knotty Headz-el emlékeztünk, valamint Menelik pörgette a lemezeket s tartott előadást. Idén a The Bootz Bros.! és a Dubaku érkezett hozzánk, valamint a Paso soundsystem..sajna Áfi nélkül, mert tüdőgyuszis-gyógyulj!! Viszont Lipi Brown hozta magával új felfedezettjüket...
Máté Farkas-Kontra | 22 Feb 2011

Random Photos - 2018

our authors:

Hegyi AndrásHegyi AndrásKarasz ÁdámKarasz ÁdámVincze BalázsVincze BalázsBán GyulaBán GyulaVarga LeventeVarga LeventeBrázda GergőBrázda GergőBarth AndrásBarth AndrásCsendőr BalázsCsendőr BalázsH-Szováti AttilaH-Szováti AttilaFazekas IstvánFazekas IstvánNémeth KornélNémeth KornélBogyay KatalinBogyay KatalinFarkas-Kontra MátéFarkas-Kontra MátéOszlánczi TündeOszlánczi TündeHolecz TamásHolecz TamásBerente ZolikaBerente ZolikaFedor SzabolcsFedor SzabolcsGráfik ÁrpádGráfik ÁrpádPintér NorbertPintér NorbertVölgyesi ZoltánVölgyesi ZoltánBuchetitsch PaulBuchetitsch PaulMáté ÉvaMáté ÉvaBorsos CsabaBorsos CsabaNyilas CsabaNyilas CsabaKabai ZoltánKabai ZoltánFazekas GáborFazekas GáborTörök PéterTörök PéterFüzy SebestyénFüzy SebestyénVarga GombócVarga GombócVeres HenriettVeres HenriettSzilágyi RudolfSzilágyi Rudolf