2018 - 20162015 - 20132012 - 20102009 - 20072006 - 2004

200513 article - 78.335 character

Persistence Tour07 Dec 2005
WienAustria
Ekkora koncertnek nem lehet csak úgy nekiindulni. Szépen megtervezett utazás, jó útitársak, szép tájak - borok - zenék... Irány osztrákia. Szerda du 4-kor indultam Pápáról. Szüleim jóvoltából át lettem fuvarozva a győri autopályához.. szépen felsétáltam a leágazáshoz mert a többiek már elindultak kocsival Pestről. Álltam a pálya szélén, mint egy merev f*sz a dermesztő hidegben... vártam... vártam... majd egyszercsak egy irányjelző villog... kocsi felfut a patkára. Bepatttanás a kocsiba 2 üveg dankó vörösborral. Jó zenék, beszélgetés.. határnál pénzváltás..zökkenőmentes 130-as tempó.. 25 km-re...
András Barth | 08 Dec 2005
FeZen - 2005
SzékesfehérvárHungary
Bizakodva és jókedvvel indultunk neki csütörtök kora délután a 15:15-ös gyorsvonattal ketten Gáborral egy iskoláscsoport társaságában. Odaérkeztünkkor már tudtam melyik helyijáratos buszok visznek a Bregyó-közbe (by interneten). Szépen fel is pattantunk a 34-es sárga buszra ahol a sofőrttöl kértem volna 3 jegyed, de mivel éljen a korrupció, 3-an utazhattunk 200 ft-ért. Amúgy 140 ft / jegy. Én már képben voltam, mikor leszálltunk a megfelelő megállóba, tudtam az irányt. Sikerült is 3 perc séta után biztosra lokalizálni a környéket. Meg is találtuk a fesztivált. Beültünk a fesztiválhoz...
András Barth | 11 Sep 2005
Picture On - 2005
BildeinAustria
Igazából már mikor nekiindultam a fesztiválnak, akkor se értettem hogy minek megyek. Egyszerűen csak jött és ment. Le is utaztam szépen. Szombathelyen már vártak a Tesco parkolóba. Ott magamhoz vételeztem némi alkoholtartalmú italt és irány... A kisváros Bildein a határtól 2 km-re volt található, tipikus kis német város. Szép, tiszta, rendezett. Igazából találomra mentünk, sehol egy tábla, merre a rendezvény. Bele is futottunk 1 perc után. A sok parkoló autóból következtettünk, hogy ez már a helyszín, ahova igyekszünk. Gyors parkolás, egy-két sör és irány befelé, mivel késve érkeztünk és a...
András Barth | 28 Aug 2005
Sziget - 2005
BudapestHungary
Épphogy felébredtem az idei Sziget másnapján, már hiányzik is, ugyanúgy, ahogy ez az évek során mindig előfordult. Amíg még frissek az élményeim, megpróbálok beszámolni mindarról, ami történt ezalatt az egy hét alatt. Nulladik nap kiérkeztem az Óbudai-szigetre, sátrammal elfoglaltam egy kellemes sátorhelyet a nagyszínpad mögötti területen. Ez az este nem volt eseményekben gazdag (az Illés koncertet hadd se soroljam a nagy durranások közé), viszont már gyült a nép, hogy ezen a remek fesztiválon megmutassa magát a nagyvilágnak! Másnap szokásunkhoz híven felfedezőhadjáratra indultunk, hogy...
Attila H-Szováti | 18 Aug 2005
ReggaeCamp - 2005
GárdonyHungary
Kedden pattant ki a fejemből az ötlet, ha már egyszer ráérek, megnézem, milyen fesztivál ez a "4 nap Jamaica" 1/4-e... A távolsággal se volt semmi gond, mivel Pesttől 50 km Gárdony, ami alapból jó választás egy fesztivál megrendezésére. Szerdán ráérősen összepakoltam egy hálózsákot és egy takarót, hátha fáradt leszek vagy összeesek (mivel alapból 1 napra terveztem a dolgokat, másnap szándékomban állt nekiindulni a Kotta fesztiválnak). Késő délután fel is ültem egy gyorsvonatra Kelenföldön. Szépen le is értem időben pár sör elfogyasztása mellett. Odaérkezéskor semmi tábla, semmi...
András Barth | 02 Aug 2005
Kotta - 2005
HajdúböszörményHungary
Az indulást csütörtök 08:00-ra terveztük, de nekem a szerda ReggaeCamp elég hosszúra sikeredett (reggel 6-ra értem haza), ezért halasztottam a reggeli startot estére. 18:20-as vonattal nekivágtam a 260km-re található Hajdú-Bihar megyei fesztiválnak.. 14. Kotta fesztivál - Hajdúböszörmény - 2005. július 28-31. A meleg elől törölközövel vonatoztam Debrecenig, ahol a MÁV 1 db órát akart váratni az átszállással Hajdúböszörmény felé ezért egy szintén Kotta fesztre siető sráccal inkább a 21:40-es buszt választottuk ami a vasúttól 10 percre levő buszpályáról indult. Célvárosba érkezéskor már 5-en...
András Barth | 02 Aug 2005
EFOTT - 2005
VelenceHungary
Efott mindig is a felsöoktatásos arcoké volt - na jó ez nem igaz, de valami van a levegőben akkor is:). Évek óta járok erre a fesztivál, szinte mindig egyedül, mivel egyik fesztiválozós haverom érdeklődését sem köti le ez a rendezvény. A Gárdonyba megrendezett EFOTT fesztivált is a Valton Security emberei biztosították, amit én csöppet sem bántam mert hihetetlen jó arc mindegyik egytől egyig akárki akármit is mond. Velencén kellett leszállnom a vonatról, ahol fél óránként indult a fesztiválbusz. Érdekes, hogy nem vitt el teljesen a bejáratig, kb attól 800 m-re rakott le, pedig az út ment...
András Barth | 25 Jul 2005
Hegyalja - 2005
TokajHungary
A nyár egyik legjobb fesztiválját szerintem mindannyian egész évben vártuk. Hát nem hiába, ismét durván jó volt. A dolog párosult Zolika születésnapjával (ennek vonzata: indulásképp 1 üveg becherovka. khmm..) Szerda 11:15-kor induló vonatra felbandáztunk vagy 8-an. Felkészültünk piaügyileg, mert Zolika kérésére pontban délben elindítunk egy 24 órás vedelést. Így is lett, kikészítettük a feles poharakat, ráírtunk a neveinket. Déltől beindult a móka! Folyamatos fogyasztás közepette meg is érkeztünk a tokaj-rakamazi vasútállomásra, ahol már ment az észosztás mindenkinek. Lassan elsétáltunk a...
András Barth | 20 Jul 2005
Wan2 - 2005
MezőtúrHungary
Megindultam, mint lenkerekes autó, gondoltam jó lesz, aztán jó is lett. De haladjunk csak kronológikus sorrendben… Mezőtúr messze van. Legalábbis nekem. A szolnokiaknak nem annyira, de nekem igen. Egyel mondjuk közelebb mint Tokaj. Normális esetben nem is indulnék neki egy ilyen útnak kényelmetlen, büdös vonattal, de a tavalyi év jó élményeivel felvértezve mégis rávettem magam: haverok, rock&roll, medence, gyönyörü lányok, hideg sör. mmmmm... Ott a helyem! Ahogy közeledett Mezőtúr kezdtem megijedni, hogy kevesen vannak a vonaton, amikor leszálltam egyenesen megrémültem, hogy bezárt...
Zoltán Völgyesi | 12 Jul 2005
Rockmaraton - 2005
PécsHungary
Július 6-án, szerda reggel 9:35-ös vonattal vágtam neki a nem rövid túrának. Kénytelen voltam az IC adta lehetöségeket igénybe venni, ha nem teszem ezt, 3 óra helyett 4 és fél óra alatt jutottam volna le Pécsre. A kora reggeli indulás eredményeképp mindenre volt időm. Laza vonatozás az igényesség jegyében. Kicsit kirekesztve éreztem magamat a full igényben. Délután fél 1-re leértem Pécsre. Kicsit leültem gondolkodni hogy most akkor mi van? Kerestem az infót, merre hova. Meg is találtam a vasút kijáratánál a térkép mellett felállitott Rockmaratonos standot, ahol két álmos srác igazított...
András Barth | 11 Jul 2005
Volt - 2005
SopronHungary
Mivel szerda estét a pécsi rockmaratonon töltöttem, úgy gondoltam csak a csütörtöki utolsó vonattal vágok neki a Volt-nak Pestről. 20:25-ös pesti vonatindulás éjféli Sopronba érkezést eredményezett. Éppen díszítették a vasúti várótermet. Szép kék és sárga lufikkal. Securityk vigyázták, nehogy valaki kipukkassza a megfeszített munkával elkészített kompozíciókat. Természetesen semmi infó éjfélkor a fesztiválról (odajutás, buszok stb..). Egy-két taxis várta az utolsó beérkező utasokat, utánunk be is csukták a váróterem ajtaját. Eleinte próbáltunk buszt találni, hátha figyeltek a Voltos szervezők...
András Barth | 11 Jul 2005
Vekeri - 2005
DebrecenHungary
Egy szerdai búcsúbuli után nekifutni - harmadszor - a debreceni örületnek , nem kis kihívás volt. Többieknek a fesztivál már szerdán elkezdődött. Mi csak csütörtök reggel indultunk, mert Bushi barátunk búcsúbulit pattintott elöző este. Igyhát az ébredés nem volt valami kellemes, de szerettünk volna mihamarább a fesztiválra érkezni.Bevállaltuk a korán indulást azaz a 10 órási vonattal elindultunk Pestről négyen. Nyugati pályaudvari jegyvásárlás közben összefutottunk 2 ismerössel. Igy már 6 főre duzzadt kis csapatunk. Minden a terv szerint haladt. A debreceni pályaudvarról induló ingyenes...
András Barth | 28 Jun 2005
Novarock - 2005
NickelsdorfAustria
Egyikünk sem gondolta volna két nappal a fesztivál előtt, hogy csütörtökön hol kötünk ki. Nekem jött egy ötlet, többiek betársultak. Június 8-án, szerdán este belehallgattam az System of a Down új slágerébe... Nem rossz szám és mivel végre nyár van eszembe jutott, hogy fesztivál pina CDT. Mivel elöző hétvégén már szóba került a rajkai ismerősökkel, hogy lesz hamarosan Nickelsdorfban (Hegyeshalomtól 10 km) egy Novarock névre keresztelt fesztivál. Gondoltam poénból megnézem a honlapjukat. A SOAD pont másnap estére volt kiírva fő koncertnek. Kitaláltam hülyeségből, hogy levonatozom Rajkára...